2011. jún. 18.

Íróasztal a hercegnőszobába


Találtam a vaterán egy szépséges fenyő íróasztalt. Minden tetszett rajta kivéve a szine,nekünk fehér kellett volna a gyerekszobába. Gondoltam nem lesz nagy kunszt átfesteni. Hát mit mondjak...Oktatást nem fogok tartani bútorfestésből az biztos. Kopottas matt hatásúra szerettem volna de valamiért a legmattabb festék is,inkább selyemfényű lett rajta.(Ezt ajánlották a festékboltban.) Először lecsiszoltam róla a lakkot ,ez kb 4 estémbe került..de már nem akartam feladni. Reménykedtem, hogy a  festés már gyerekjáték lesz..Hát nem így lett...Mikor a lamellák összeragadtak a festéktől, akkor állt szegény asztal legközelebb ahhoz hogy kisbalta segítségével tüzifa váljék belőle a kandallóba.
Újabb 4 nap festés-csiszolás-száradás.
Végül elkészült, és a kislányom arcát látva, megérte...








Nincsenek megjegyzések: