2011. ápr. 11.

Csináld magad buxusfa

Tegnap fába vágtam a fejszém,na nem nagyba csak kicsibe.De büszke vagyok rá nagyon..
Nem rajongok a műnövényekért,de mivel van egy viszonylag sötét része a háznak,aminek már több igazi áldozatául esett,így beadtam a derekam..És ha már lúd,legyen kövér,nem veszünk,csinálunk. Többes számban ,mert a munka fizikai része a férjemé volt. Ami kellett hozzá:egy vaspálca(nekem rozsdásan jobban tetszett,ezért nem lett lefestve),egy darab fa talpazatnak,buxusgömbök(Kik-ből valók),és egy kaspó.



A vasrudat az előre kifúrt lyukba szúrtam,ha nem stabil,bele is lehet ragasztani.


A buxusgömböket óvatosan felhúztam a rúdra,(néhány helyen  kivágtam a műanyagot ,hogy átférjen),ahol laza volt ott gyorsbilinccsel fogattam a rúdhoz.Beállítottam egy kaspóba,kavicsokkal rögzítettem,a tetejére agyaggranulát került..és kész is a kis fa.


Nincsenek megjegyzések: